2014. június 21., szombat

2. fejezet

Sziasztok!

Nem tudom, hogy érdekel-e valakit a történet, de azért felteszem a 2. részt. Ebben a fejezetben jobban beindulnak az események.

De mielőtt elkezdenénk, le kell írnom most a gondolataimat. Pár órája ért véget a 2014-es Osztrák nagydíj időmérő edzése és az eredmény nagyon boldoggá tett ugyanis...

FELIPE MASSA A POLE-BAN.

 El sem hiszem! Még mindig ugrálok örömömben. Rég sírtam már a boldogságtól, de az imádott brazilomnak köszönhetően ma kiszaladtak a boldogság könnyei. Eddig is tudtam, hogy a Williams jó és ezt egy kettős időmérő sikerrel mindenkinek be is bizonyították. Bizony! Ugyanis a második rajtkockából Felipe csapattársa a finn Valtteri Bottas indul. A harmadik egyébként Nico Rosberg lett. Szóval nagyon szurkolok holnap a futamon. Már alig várom!



HAJRÁ FELIPE! HAJRÁ VALTTERI! HAJRÁ WILLIAMS!

De most jöjjön a mai rész! Cami ma összetűzésbe kerül az egyik pilótával, akinek mondata sokkolja a Massa lányt, ezért persze Cami egyből Juanhoz szalad tanácsért.

Jó olvasást!

Puszi
Krimi88(Kriszti)

Sokkoló találkozás


Nagyon örültünk, hogy anyuék itt vannak, de vajon apuék tudják, hogy itt vannak? És ha keresztanyu és anyu itt vannak, akkor ki van az akadémián? Na majd rákérdezek.
- Anyu állítsd le aput! - mondtam anyunak, mert tudtam, hogy ha apu nagyon pörög, akkor őt csak anyu tudja leállítani.
- Mit csinált? - forgatta a szemeit
- Állandóan ugráltat és rohangál össze-vissza a boxutcában. Még a végén agyvérzést kap - mondtam Erre anyu arca rémült lett. Azonnal tudtam, hogy valami nem stimmel apuval.
- Anyu! Valami baj van apuval?
- Nem, dehogy! - mondta gyorsan, de nem hittem neki.
-Anyu! Jogunk van tudni, ha apu beteg - mondta Feli is
- Nincs semmi baj, csak ő már öreg ehhez a sok rohanáshoz - mondta anyu - Azonnal tudni fogjátok ha van valami.
- Csak meg ne tudja, hogy leöregezted - röhögött David
- Na ja! Utálja ha valaki öregnek nevezi - nevettem én is majd elindultunk vissza a boxokhoz. Apu eléggé meglepődött, amikor meglátta anyut.
- Drágám, te mit keresel itt? - kérdezte apu miután megcsókolta anyut
- Tudtam, hogy ide kell jönnöm. Kénytelen leszek szemmel tartani téged, édesem - mosolygott anyu
- Egy valami soha nem változott a hosszú évek alatt - súgta oda Nicole néni Raquel keresztanyunak
- Micsoda? - kérdezett vissza a keresztanyám
- Az ő szerelmük. Még mindig ugyanolyan szerelmesek egymásba mint 20 évvel ezelőtt. Az ő szerelmük örök!
Ez így igaz! Anyu és apu amióta létezem ugyanúgy viselkednek egymással. Olyan szerelemmel néznek egymásra, amilyet rajtuk kívül csak a keresztapámék között láttam. Szeretném ha én is része lehetnék egyszer egy ilyen szerelemnek. Remélem én is megtalálom majd az igazit!

Ő Rafael a Williams pilótája

Csütörtök reggel kómásan tántorogtam a boxutcában, amikor elütöttek. Egy srác elcsapott a bringájával, aminek következtében a földre estem. Szerencsére csak meglökött és nem esett semmi bajom és ő sem esett el.
-Mi van kisanyám, vak vagy? - ordította
- Te vagy az, aki ész nélkül száguldozik a boxutcában - ordítottam én is miközben feltápászkodtam a földről. Ekkor vettem észre, hogy a Williams egyik új pilótája csapott el.
- Mégis ki vagy te, hogy így kiabálsz? - ordított tovább
- Először is te kezdtél el üvöltözni én csak ugyanúgy bánok veled, ahogy te velem. Másodszor pedig ha annyira tudni akarod, itt dolgozom és a Ferrari csapatfőnökének lánya vagyok - ordítottam én is
- Te Felipe Massa lánya vagy? - kérdezte nyugodtabban
- Igen, ismered az apámat? - kérdeztem én is nyugodtabban Milyen hülye kérdéseket teszek fel! Persze, hogy ismeri, hiszen ő is itt dolgozik!
- Igazából az anyám jobban ismeri nálam. A nevem Rafael Santos Bassi és akkor ezek szerint te vagy a húgom.
- Te vagy a Williams egyik pilótája - mondtam ekkor esett le a mondat második fele - Mi az hogy én vagyok a húgod? - kérdeztem hisztérikusan
- Az apád és az anyám 23 évvel ezelőtt házasok voltak és az anyám szerint valójában ő az apám - mondta Teljesen ledöbbentem. Lehet, hogy apu eltitkolta előlünk a bátyánkat? El sem köszöntem Rafaeltől csak sokkos állapotban indultam el a Ferrari box felé. Nem láttam és nem hallottam semmit, ami körülöttem zajlott, csak mentem. Egyfolytában azon járt az agyam, hogy lehet, hogy apu mindvégig hazudott nekünk. Anyunak is. De mégis nehezem hiszem el. Ő az én apám! Én vagyok az első gyereke! Őszintén remélem, hogy Rafael téved! El kell mondanom valakinek, de nem apunak, anyunak vagy a tesóimnak. Juan az egyetlen, akivel erről beszélni akarok. Mikor a Ferrari boxhoz értem belépve egyből Juant kerestem. Épp a mérnökével egyeztetett, így odaléptem hozzájuk.
- Sziasztok! - köszöntem - Juan, ráérsz egy kicsit? - kérdeztem egyből
- 2 perc és a tiéd vagyok - mondta Ez így is volt! Nem sokkal később bevonultunk Juan motorhomejába.
- Miről akartál beszélni? - kérdezte
- Tudsz valamit apám első feleségéről?
- Csak annyit, amennyit te. Azt tudom, hogy megcsalta apádat Kimi bácsival, aztán teherbe esett és mindenki azt hitte, hogy Kimi bácsi az apja, de kiderült, hogy nem - mondta - Miért kérdezed?
- A Williams egyik pilótája Rafael Santos azt állítja, hogy ő apu fia.
- Mi van? - kérdezte Juan is ledöbbenve - Az lehetetlen Cami!
- Rafa meg van róla győződve, hogy ő az ÉN apám fia. - hangsúlyoztam ki az "én" szót
- Kérdezd meg apádat! - mondta egyszerűen
- Mi van ha igaz és apu végig hazudott nekünk? Mi van ha Rafa tényleg a bátyám? - kérdeztem kétségbeesve Már a könnyeim folytak. Fájt, hogy az eddig őszintének hitt apám lehet, hogy átvert minket és hazudott nekünk egy ilyen nagy kaliberű dologban.
- Cami, az egyetlen ember, aki ezekre a kérdésekre választ adhat, az a keresztapám, az apád. Beszélj vele! Hagyd, hogy elmagyarázza!
- Igazad van!  Megyek és beszélek vele, most azonnal! - indultam el kifelé, majd vissza fordultam - Köszönöm! - pusziltam meg és mentem is vissza a Ferrarihoz. Igaza van Juannak. Adok egy esélyt apunak, hogy megmagyarázza. Ennyit megérdemel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése