2014. június 9., hétfő

1. fejezet

Sziasztok!

Megérkeztem az új történettel, amiről már szó volt. Egyenlőre az első fejezet még rövid lett, de a következő majd hosszabb lesz. A sztori A sors bajnokai - avagy a név kötelez címet viseli. A cím magáért beszél ugyanis a sztori szereplői szeretnének szüleik árnyékából kilépni, mégis édesanyjuk vagy éppen édesapjuk munkáját választották.
A történet főszereplője Camilla Massa, Belláék legidősebb gyermeke, aki nem csak a szülei hercegnője, hanem a Forma 1 hercegnője is. Az újonnan érkező srác, Chris számára ez azonnal fel is tűnik. Észreveszi, hogy a Száguldó Cirkusz világa gyakorlatilag Cami körül forog. Mindenki imádja és mindenki vele akar jóban lenni. Nem csoda ha Chris is hamar Camilla rajongótáborába kerül. De Cami Chrisben emberére talál, mert Chrisért is hamarosan mindenki rajongani kezd, kezdve a lány apjával és a keresztapjával. Ugyanis a két bajnok a "jövő bajnokát" látja benne. Vajon Camilla is oda lesz az új fiúért, vagy irigykedni kezd rá? Kiderül a történetből.

Akkor érkezzen az első fejezet!

Jó olvasást!

Puszi
Krimi88(Kriszti)


Bahrein 2032


Camilla Maria Massa Sanchez vagyok, 22 éves. Anabella Sanchez és Felipe Massa első gyermekeként láttam meg a napvilágot 2010 október 18.-n. Két öcsém és egy húgom van. Az öcséim ráadásul ikrek, akik apám  legnagyobb balesetének 3, évfordulóján 2012 július 25.-n születtek. Szinte az egész család a Forma 1-ben dolgozik. Apu immár 5. éve a Ferrari csapatfőnöke. Anyu és Raquel keresztanyu azt az akadémiát vezetik, amit még a keresztapám Fernando Alonso és apu alapítottak. Az akadémia egyébként a Bajnokok Akadémiája nevet viseli, ami igaz is hiszen rengetek sikeres versenyző tanult itt. Innen indult Thomas, Sebastian Vettel fia, Juan, Fernando Alonso fia, Arthur, Robert Kubica fia, David, Lewis Hamilton fia és persze az öcsém is. Az egyik öcsém a Toro Rosso frissen igazolt pilótája lett idén. Apu kijelentette, hogy amíg ő a Ferrari csapatfőnöke, addig nem akarja, hogy  Felipinho az ő pilótája legyen. Szerintem pedig pont ez a legnagyobb vágya, hogy a fia Ferrari pilóta legyen. A másik öcsém Luiz Manuel focista lett. Ő tavaly igazolt a brazil Sao Paolo csapatából a katalán FC Barcelonához. Ami a húgomat illeti, ő újságírást tanul Madridban és anyu asszisztenseként dolgozik a Marca-nál. Én menedzser végzettséggel épp a gyakorlatomat töltöm az apám mellett, de emellett elvállaltam az öcsém menedzselését is, habár mindenki rossz ötletnek tartotta, de én tudom, hogy képes vagyok rá. Apu amilyen vajszívű apaként olyan zsarnok főnökként. A keresztapám fia Juan Fernando most igazolt a Ferrarihoz, így mondtam is neki, hogy rettegjen a keresztapjától. Nem vette komolyan és kiröhögött. Én szóltam! Az ó csapattársa a már tapasztalt Mick Schumacher Michael bácsi fia. Az újságírók egyébként ezt a szezont a Trónörökösök bajnokságának nevezték hiszen a pilóták nagy részét volt F1-es pilóták fiai alkotják. Olyan nevek lesznek mint Alonso, Massa, Hamilton, Kubica, Schumacher, Barrichello vagy Vettel. A csapatfőnökök között is nagy nevek vannak. Apu a Ferrari, a keresztapám a Lotus, Lewis bácsi a McLaren, Robert bácsi a Toro Rosso, míg Sebastian Vettel a Red Bull csapatfőnöke lett.

Épp  Bahreinbe tartunk a magángépünkkel a szezon első futamára. Gondolom mondanom sem kell, hogy apu egyfolytában a mobilján lóg és a laptopján számolgat. Anyu és a keresztanyám Spanyolországban maradt és az akadémia ügyeit intézi. A keresztapám, Juan, Felipinho, apu és én repülünk Bahreinbe.
- Egész nap a telefonján lóg - mutatott Juan az apja irányába
- Nekem mondod? Szerinted én mit hallgatok reggel óta? Minden ott van már? Kipakoltatok már? - utánoztam apu hangját - Eléggé idegesítő!
- És ez csak rosszabb lesz - mondta Feli
Estére oda is értünk és mindenki ment a saját szobájába. Én is. Kipakoltam elmentem tusolni és be is dobtam magam az ágyba. Végre kialudhatom magam! Vagyis csak azt hittem, ugyanis szerda reggel korán csörgött a telefonom. Apu volt és közölte, hogy korán kimegyünk a pályára, úgyhogy kapjam össze magam. Morcosan indultam el a recepcióra, ahol apu már várt. Teljesen friss volt.
- Apu, te alszol egyáltalán? - kérdeztem morcosan
- Nincs rá időm hercegnőm - vigyorgott
Egész délelőtt melóztunk. Méregettünk, számolgattunk. Fel-alá futkároztam a Toro Rosso és a Ferrari boxa között. Délután pedig néhány pilótával körbe bringáztuk a pályát.
- Cami, milyen érzés apuka keze alatt dolgozni? - kérdezte David
- Szerintem erre a kérdésre te is tudsz válaszolni. De hadd adjak egy jó tanácsot! Soha, de soha ne akarjatok abba a csapatba igazolni, ahol az apátok is van!
- Mi az nővérkém, apu kikészített? - nevetett Feli én meg kinyújtottam rá a nyelvem
- Egész nap neki futkároztam. Alig aludtam, mert korán reggel riasztott, hogy jövünk ki a pályára. Ha ezt így folytatja én megőrülök! - mondtam
- Lassan lenyugszik. Ez csak azért van, mert szezon eleje van. Most azon idegeskedik, hogy minden rendben van-e a kezdésre - mondta Juan Ekkor láttunk meg négy ismerős alakot közeledni. Raquel keresztanyu, Edyta néni, Nicole néni és anyu jött felénk.
- Sziasztok! - ugrottam a nyakukba - Ti mit kerestek itt?
- Ki nem hagynám a fiam első futamát - nevetett anyu - és tartunk a lányokkal sok év után egy csajos hétvégét.
- Anyu, ígérd meg, hogy nem balhézol apuval! - könyörgött Arthur Edy néninek. Mivel Robert bácsi és Edyta néni 3 év házasság után 2014-ben  elváltak, mert Rob bácsi megcsalta Edyt, azóta Arthur szülei nincsenek jóban. Amúgy Robert bácsi azóta is azzal a nővel él együtt és van egy fia is tőle, akit Lucasnak neveztek el.
- Hidd el kicsim, a közelébe sem megyek - mondta Edyta néni dühösen


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése