2016. május 22., vasárnap

4. fejezet

Sziasztok!

Sajnos megint sok idő telt el mióta utoljára jelentkeztem. Ezt nagyon restellem, de ma visszatértem egy új résszel, ami remélem tetszeni fog. Reménykedem benne, hogy érdekel valakit.

A mai részben sor kerül a szezonnyitó bahreini nagydíj időmérőjére és a futamra is, de Cami számára ez kevésbé fontos ugyanis sokkoló beszélgetése lesz apja volt feleségével.

Puszi
Krimi88(Kriszti)



Soha többé nem szólok hozzád!



Apu épp elkezdte volna a történet mesélését, amikor megcsörrent a mobilja. Pár perc elteltével letette és az arca elég gondterhelt volt.
- Azt hiszem ezt majd otthon meséljük el - mondta - Sajnálom, de mennem kell. Valami nem stimmel a kocsival - mondta majd elment
- Anyu? Elmondod? - fordultam anyuhoz
- Nem, majd az apátok elmeséli - mondta Nagyszerű! Megint nem tudom meg, hogy mi is történt több mint 20 évvel ezelőtt. Nem sokáig agyaltam ezen, mert mentem apu után. 

Az időmérő kezdetéig mindenki a Ferrarinál azon dolgozott, hogy az autó kész legyen a qualifikációra. És kész is lett. Aztán elkezdődött az időmérő. Én apu mellett ültem és néztem, amit csinál. Mindig rácsodálkozom, hogy mennyi mindenre tud egyszerre figyelni. Nemcsak irányít hanem besegít a szerelők munkájába is. A versenyzői pályafutása befejezése után visszatért a Ferrarihoz és évekig segítette a csapat munkáját és most ő a csapatfőnök. A tervei közt szerepel, hogy pályázik a Ferrari elnöki posztjára, ami Michael bácsi szerint reális terv. Szerinte apunak minden esélye meg van rá.
Ahhoz képest, hogy az utolsó percben lett kész a kocsi nem látszott, hogy bármi gond lett volna vele, ugyanis az első két rajtkockát szereztük meg. Mické a pole, Juan a 2., David 3., Arthur 4., Thomas Vettel 5., Fernando 6., Lionel Rodriguez 7., Luigi 8., Felipinho 9., Peter O'Neil 10., Alejandro Diaz 11., Scott Davies 12., Rafael Santos 13., Vitalij Dimitrov 14., Yoda 15., Eduardo Almagro 16., Sato Yamaha 17., Sebastian Spencer 18., Xavier Ramos 19., Rubens De Cesare 20. lett. Mindenki gratulált apunak. Látszott rajta, hogy nagyon büszke. Nem magára, hanem a pilótáira. De talán a legbüszkébb a fiára Felipinhora volt. Lehet, hogy csak a 9. helyről rajtol, de mégis egy apa mindig büszke a gyerekére akármit is ér el. Én azonnal rohantam az öcsémhez, hiszen intézkednem kell a sajtómegjelenéseivel kapcsolatban. Lewis bácsi már ott is volt, hogy gratuláljon a keresztfiának. Az öcséim születésénél anyuék folytatták í hagyományt, amit nálam elkezdtek. Apu volt kollégái és barátai a keresztszüleik. Felipinho keresztszülei Nicole néni és Lewis bácsi, Luiz Manuel keresztszülei Jenni néni és Kimi bácsi, Sofiáé pedig apu egykori versenymérnöke Rob Smedley és a felesége Lucy lettek.
Gyorsan egyeztettem Felivel a további programot majd mentünk interjút adni. Este pedig hullafáradtan estem be az ágyba.

Vasárnap reggel ismét apu ébresztett. Gyorsan felöltöztem és mentem is a pályára. Útközben vettem néhány újságot, amik természetesen tele voltak rólunk szóló cikkekkel. Már megszoktam. Születésem óta szinte naponta címlapon vagyok a családommal együtt.

"Massa újra a pályán


Felipe Massa újra versenyez.
Az 51 éves háromszoros világbajnok egykori Forma 1-es pilóta fia Felipe Angel Massa ezen a hétvégén debütál a Forma 1-ben a Toro Rosso pilótájaként. De nem ő az egyetlen Massa a boxutcában. Édesapja immár 5 éve a Ferrari csapatfőnöke, míg a nővére Camilla menedzseli őt.
Egyébként a 2032-es Forma 1-es nyitófutamra megérkezett az újonc pilóta édesanyja Anabellla is. Tehát a Massa család megszállta a Szágldó Cirkuszt!"

Az életünk arról szól, hogy mikor és miért kerülünk a címlapra. Apu szerencsére felkészített minket minden eshetőségre. Tudjuk, hogy melyik szituációra hogyan reagáljunk.
Az óra, amiről szó van

Épp az öcsémhez tartottam, amikor a Williams boxa előtt megszólított egy idős nő. Azonnal felismertem. Ő volt Rafael anyja, apu volt felesége Raffaela.
- Te vagy Camilla ugye? - kérdezte
- Igen, én vagyok - válaszoltam kissé gorombán
- Az apád szemeit örököltem, de ugyanolyan udvariatlan és szemtelen vagy, mint az anyád - mondta gúnyosan
- Nézze, én magát nem ismerem, de annyit tudok, hogy azt hazudta a fiának, hogy a volt férje az apja, akit ráadásul megcsalt - mondtam dühösen
- Az apád sem szent. Még el sem váltunk, de ő már az anyáddal enyelgett. Az apád is megéri a pénzét. Az anyád pedig egy ribanc, aki elcsábította a férjemet
- Ne merje ócsárolni a szüleimet - vicsorogtam
- Nem érdekel, mit gondoltok az anyáddal. Már úgyis megszereztem, amit akartam - vigyorgott gonoszul
- Mit? - kérdeztem Ekkor érkeztek meg anyuék.
- Az apádat - nevetett
- Nem hiszek magának - mondtam Ekkor felmutatott egy kísértetiesen ismerős karórát.
Anyu arca falfehér lett. A keresztapám és Lewis bácsi kellett ahhoz, hogy talpon maradjon.
- Ezt nálam felejtette - mondta Raffaela ördögien
- Ez nem bizonyítja, hogy az apám elcsábult volna. Bárkié lehet az az óra - mondtam kétségbeesetten
- De bizonyítja - szólalt meg anya akadozva Az arcát már a könnyek áztatták - Ebből az órából csak egy darab készült. Ez egy egyedi darab, amit külön a férjemnek készíttettem.
- Mondtam, hogy nem szabadultok meg tőlem - nevetett anyára majd a kezembe adta az órát és elment. Szoborként álltam ott és a kezemben lévő órát bámultam.
- Cami, gyere - hallottam meg a keresztanyám hangját Felnéztem és láttam, hogy anyut Edy néni és Nicole néni támogatja. Nagyon kiborult. Én pedig jelenleg csak egyvalamit éreztem az apám iránt: gyűlöletet.
- Hol van most az apám? - fordultam a keresztapám felé
- Csapatmegbeszélésen a srácokkal, de most ne.... - mondta Fer, de a mondandója végét már nem hallottam, mert elindultam a Ferrari boxa felé. Szinte berontottam az irodába.
- Camilla, kicsim elkéstél - szólalt meg apu
- Mától kezdve nem kell ezzel foglalkoznod ugyanis soha többé nem jövök a közeledbe.
- Nem értelek. Miről beszélsz?
- Arról, hogy nem vagyok hajlandó többé neked dolgozni és soha többé nem is szólok hozzád - mondtam ingerülten
- Mi történt? - kérdezte már kétségbeesetten
- Nem hiányzik az egyik órád? - kérdeztem erre ő értetlenül nézett rám én pedig a kezébe adtam az óráját.
- Ez a kedvenc órám! Hetek óta keresem. Azt hittem elhagytam valahol. Végig nálad volt? - kérdezte dühösen Még neki áll feljebb!
- Nem! Most kaptam vissza a "drága" exedtől. Ugyanis nála felejtetted - ordítottam
- Nem is jártam... - kezdte, de aztán-gondolom-eszébe jutott a dolog - Kicsim félreérted... - kezdett bele a magyarázkodásba, de leintettem
- Nem érdekel! A lényeg az, hogy megcsaltad anyát és ezt soha nem bocsátom meg neked.
- Az anyád tudja? - kérdezte pánikolva
- Igen, tudja és valószínű, hogy most utazik haza, hogy összecsomagoljon és elköltözzön és én is megyek vele - ordítottam majd elrohantam
Visszamentem a szállodába, közben felhívtam Felipinhot, hogy kérje meg a csapat sajtósát, hogy intézze az ügyeit. Összepakoltam és anyuval repültünk Brazíliába. A repülőn azért megnéztük a futamot. Izgalmas volt. Mick például kiesett motorhiba miatt és voltak kisebb-nagyobb balesetek is. Sajnos Felipinho is egy baleset miatt esett ki. Meg akarta előzni a 4. helyen álló Thomas Vettelt, de összeakadtak és Lipe a gumifalba rohant. Szerencsére nem esett semmi baja. Végül Juan nyert, David 2., Arthur 3., Fernando 4., Thomas 5., Lio 6., Luigi 7., Peter 8., Alejandro 9., Scott 10., Rafael 11., Dimitrov 12., Yoda 13., Eduardo 14. lett. A többiek kiestek. Juan vezeti a pontversenyt David és Arthur előtt. A konstrüktőröknél a McLaren vezet 33 ponttal a Ferrari és a Red Bull előtt. Hazaérve felhívtam Juanékat és gratuláltam nekik, aztán összecsomagoltunk. Anya zokogva tette le a jegygyűrűjét a konyhaasztalra, majd elindultunk a reptérre. Spanyolországba mentünk Sofiához és Luiz Manuelhez.
Hosszú napok teltek el. Anya teljesen maga alatt volt. Apu többször is hívta őt is és engem is, de egyikünk sem beszélt vele. Végül a hívások abbamaradtak. Az öcséim és a húgom is védte aput és nem akarják elhinni, hogy apa megcsalta anyánkat. Sokat veszekedtem is velük emiatt. Anya teljesen kiborult, ami érthető is hiszen 22 évnyi házasságnak lett vége. Furcsa és néma a ház apa nélkül. Nincs, aki rohangásszon fel-alá a házban mindenféle papírok után kutatva. De sajnos hozzá kell szoknunk ahhoz, hogy apa már nem lesz velünk.

Juan szemszöge


Azóta a bizonyos bahreini nagydíj óta egy hét telt el, de azóta nem hallottunk a keresztapámról. A verseny után gratulált, megdicsérte a csapatot majd még annyit mondott:
- Találkozunk két hét múlva Melbourneben - mondta majd elment. Utána hiába kerestük egyszerűen eltűnt. Otthon sincs, Camiék után sem ment Spanyolországba. Mindenkit felhívtunk, de senki nem tud róla semmit.
- Hol a fenében lehet ez a ..... - morgott anyu, de apu arcát látva nem fejezte be a mondatot
- Fogalmad sincs mi történt Raffaela lakásában úgyhogy ne ítélkezz - morrant rá apu anyura
- Miért te tudod? - kiabált anyu Apu arca megváltozott. Nem szólalt meg. Tudtuk, hogy apa tud valamit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése